• 30-05-2022, 16:10:31
    #1
    merhaba geçen konu açmıştım ifadeye çağırdılar diye. bir kişinin 150tlsini hizmet karşılığı almıştım daha sonrasında hizmeti vermeden engellemişim. olayın üzerinden 7 8 ay geçti

    bugün karakola verdim ifademi pişmanlığımı ve aldığimdan daha fazlası talep edilirse verebileceğimi bir daha bu tarz işlemlere girmeyeceğimi belirttim. polis arabulunur demişti bana bişey olmaz dedi ancak başıma ilk defa böyle birşey geliyor tereddütdeyim.

    1 hapis gibi cezaya çarptırılınırmı ?
    2 arabulunmazsa ne olur ?
    3 avukatım yok avukat tutmalımıyım ?
    linçlemeyin yaptığımın bir hata olduğunu biliyorum ve o kişiye ulaşamadım
  • 30-05-2022, 16:11:48
    #2
    Neden hizmet vermeden veya iade etmeden kişiyi engellediniz?
  • 30-05-2022, 16:11:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arabuluculuk denenir ama müşteki uzlaşmaya gitmezse ceza verilebilir.

    rahat ol yatarın olmaz, hagb veya erteleme çıkar.
  • 30-05-2022, 16:12:23
    #4
    hapis yatmazsın ara bulunur merak etme dava açılırsa avukat tutarsın yada devlet barodan atıyor sanırım imkanın yoksa
  • 30-05-2022, 16:12:57
    #5
    150₺ deyip geçme hocam.
  • 30-05-2022, 16:14:19
    #6
    mahkeme açılmaz büyük ihtimalle direk uzlaşmacıya sevk edilir. Karşı taraf sizden 150 liranın karşılığını 1k olarak da isteyebilir 5k da anlaşırsanız konu kapanır eve kağıt gelir kovuşturmaya yer bulunmadı diye anlaşamazsanız mahkeme
  • 30-05-2022, 16:14:44
    #7
    Keşke herkes sizi dava eden arkadaş kadar duyarlı olsa.
  • 30-05-2022, 16:14:58
    #8
    tecavüzcüler bile yatmıyorlar çıkıyorlar size de en fazla para cezası falan gelir.
  • 30-05-2022, 16:15:19
    #9
    Gıcık biri çıkmazsa fazla para kaybetmeden bu işin içinden çıkarsın