merhaba geçen konu açmıştım ifadeye çağırdılar diye. bir kişinin 150tlsini hizmet karşılığı almıştım daha sonrasında hizmeti vermeden engellemişim. olayın üzerinden 7 8 ay geçti
bugün karakola verdim ifademi pişmanlığımı ve aldığimdan daha fazlası talep edilirse verebileceğimi bir daha bu tarz işlemlere girmeyeceğimi belirttim. polis arabulunur demişti bana bişey olmaz dedi ancak başıma ilk defa böyle birşey geliyor tereddütdeyim.
1 hapis gibi cezaya çarptırılınırmı ?
2 arabulunmazsa ne olur ?
3 avukatım yok avukat tutmalımıyım ?
linçlemeyin yaptığımın bir hata olduğunu biliyorum ve o kişiye ulaşamadım