• 30-05-2022, 15:17:13
    #1
    1 senedir kullandığım iphone da bir kaç kez denememe rağmen çift sim kart takamadım. oysa tanıtımında takılabiliyor yazıyor ama ikinci sim kart dışarıda kalıyor otrmuyor




  • 30-05-2022, 15:20:19
    #2
    biri esim oluyor diye biliyorum o şekilde olmaz
  • 30-05-2022, 15:20:26
    #3
    İkinci sim e-Sim olarak kullanılabiliyor sanırım.
  • 30-05-2022, 15:21:27
    #4
    Çift sim derken ikinci sim e-sim olarak kullanılabilir fiziksel takılamaz
    • alikarabuyuk
    alikarabuyuk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-05-2022, 15:34:07
    #5
    o şekilde olmaz esim
  • 30-05-2022, 15:48:14
    #6
    esim i de yeni duydum, teşekkür ediyorum bilgilendirme için
  • 30-05-2022, 15:48:35
    #7
    iPhone 11 i çift hat kullanıyorum direkt çift fiziksel sim olayı Türkiye için yok. Onun yerine nano-sim yani fiziksel hat ikincisi için ise e sim yapılması gerekiyor e sim direkt hattın bayisinden yaptırılıyor. İnternet üzerinden bağlantı kuruluyor.
  • 30-05-2022, 16:30:18
    #8
    dev
    Kurumsal Üye
    Cift sim kart Honkong cihazlarinda oluyor. Avrupa cihazlarinda yok.