• 29-05-2022, 19:36:27
    #10
    Hocam format işte yeniden formatlayip versinler
  • 29-05-2022, 19:36:30
    #11
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın günü dolacak up-down için sunucu aldım. Aldığımda 5gun kullandım ve yarın günü dolacak 2 gündür kullanmaya çalışıyorum.

    500gb HDD alanım var. Daha 56gb alan boş gösterirken, firmanın dediği 630gb Veri kullanıyorsunuz.

    Sunucuya 24 saatin en az 12 saati giremiyorum.

    Firmanın tek dediği sistem disk hatası veriyor.
    Sizce sorun kimde ?


    Merhaba,

    Sizin 500 GB Disk alanınız vardır doğru. 500 GB bölümlemeyi size Thin prov. olarak verdiler büyük ihtimalle ve siz indir sil indir sil yaptığınızda sistem toplam rakamı 630 gb olarak saymış. Doğal olarak firma sizin 56 gb alanınız olsa bile sanki 630 gb olarak kullanıyorsunuz gibi görüyor.

    Diski biçimlendirip sabit 500 vermeleri gerekiyordu aslında size ki disk alanı dolacak işlemlerde sizin tarafta hata verecekti işlem ana sunucuda değil.
  • 29-05-2022, 19:47:08
    #12
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500gb disk verdilerse. 500gb disk vermişlerdir.
    2+1 ev satın alıyosun yan komşu gelip benim odamıda kullanıyorsun diyo . Olur mu öyle saçmalık? VM yi kontrol etsinler.
    + Ucuz ettende yahni olmaz
    Konuyla alakasız, @Burti; size skype harici ulaşabileceğim bir yer var mı? Whatsapp kullanıyor musunuz? Bir kaç sorum olacaktı da.
  • 29-05-2022, 19:48:48
    #13
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın günü dolacak up-down için sunucu aldım. Aldığımda 5gun kullandım ve yarın günü dolacak 2 gündür kullanmaya çalışıyorum.

    500gb HDD alanım var. Daha 56gb alan boş gösterirken, firmanın dediği 630gb Veri kullanıyorsunuz.

    Sunucuya 24 saatin en az 12 saati giremiyorum.

    Firmanın tek dediği sistem disk hatası veriyor.
    Sizce sorun kimde ?


    haklısınız hocam, firma ile iletişime geçin. eğer çözüm sunmayacaklarını söylüyorlarsa ve konu anlattığınız gibiyse hosting şikayetleri kategorisine şikayet açın.

    ek olarak up down islemleri icin yabanci firmaları tercih edin.
  • 29-05-2022, 19:57:06
    #14
    vds 'ye esxi olarak nasıl root girişi yapıyorsunuz esx mi kurdurdunuz?
  • 29-05-2022, 20:03:06
    #15
    Platin üye
    WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vds 'ye esxi olarak nasıl root girişi yapıyorsunuz esx mi kurdurdunuz?
    benim herhangi bir root girişim mevcut değil.
    firmanın gönderdiği SS...