WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vds 'ye esxi olarak nasıl root girişi yapıyorsunuz esx mi kurdurdunuz?
benim herhangi bir root girişim mevcut değil.
firmanın gönderdiği SS...