• 28-05-2022, 18:33:44
    #1
    aşağıdaki yazılımları kullananlar artısı eksisiyle hangisini tercih edersiniz

    glycon v1
    Glycon v2
    Elinsoft moonpanel
  • 28-05-2022, 18:34:58
    #2
    Tavsiyem Glycon Eğer smm panel kurmayı düşünüyorsanız sıfırdan kurup anahtar teslim yapıyoruz uygun fiyata isterseniz iletişime geçebilirsiniz ☺️
    • Mun
    • ilyasutkum
    Mun ve ilyasutkum bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-05-2022, 18:35:14
    #3
    İkiside
  • 28-05-2022, 18:41:45
    #4
    İkisininde desteğide sahibide aynı, yazılım olarak glycon daha gelişmiş ve stabil. V1 ve V2 arasındaki tek fark admin paneldeki tema ve birkaç ek özellik.
    • ilyasutkum
    • redstiff
    ilyasutkum ve redstiff bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-05-2022, 18:44:42
    #5
    TLX
    Üyeliği durduruldu
    İkiside aynı
  • 28-05-2022, 19:07:19
    #6
    İkisi de iyi ama v2 alma
  • 28-05-2022, 19:07:58
    #7
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de iyi ama v2 alma
    V2 alma da ki sebep nedir hocam
  • 28-05-2022, 19:13:54
    #8
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V2 alma da ki sebep nedir hocam
    Artı özellik yok. Stabil değil. İlk çıktığında en az 10 ek özellik saymışlardı. İlk çıktığında özellikleri sorduğumda "alınca görebilirsiniz özellikleri dediler". Aldık fazladan 3 özellik var. Gerisi yok onlarında çok stabil çalıştığı söylenemez. Aslında genel olarak ticaretlerinden memnun değilim. Ama piyasada önerebileceğim başka bir rakip yok.

    Daha sonra eklemeye çalışacağız vs. dediler ama tık yok. İlk çıktığında yapılan güncelleme ile duruyor. Güncelleme günlükleri koymuşlardı ilk çıktığında bu hafta gelecek demişler örneğin hala gelecek.

    Ben V2 önermiyorum. Duyduğum ve gördüğüm kadarıyla v1 daha stabil.
  • 28-05-2022, 19:16:57
    #9
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artı özellik yok. Stabil değil. İlk çıktığında en az 10 ek özellik saymışlardı. İlk çıktığında özellikleri sorduğumda "alınca görebilirsiniz özellikleri dediler". Aldık fazladan 3 özellik var. Gerisi yok onlarında çok stabil çalıştığı söylenemez. Aslında genel olarak ticaretlerinden memnun değilim. Ama piyasada önerebileceğim başka bir rakip yok.

    Daha sonra eklemeye çalışacağız vs. dediler ama tık yok. İlk çıktığında yapılan güncelleme ile duruyor. Güncelleme günlükleri koymuşlardı ilk çıktığında bu hafta gelecek demişler örneğin hala gelecek.

    Ben V2 önermiyorum. Duyduğum ve gördüğüm kadarıyla v1 daha stabil.
    teşekkür ederim hocam çok açıklayıcı oldu fikrim netleşti denebilir