orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artı özellik yok. Stabil değil. İlk çıktığında en az 10 ek özellik saymışlardı. İlk çıktığında özellikleri sorduğumda "alınca görebilirsiniz özellikleri dediler". Aldık fazladan 3 özellik var. Gerisi yok onlarında çok stabil çalıştığı söylenemez. Aslında genel olarak ticaretlerinden memnun değilim. Ama piyasada önerebileceğim başka bir rakip yok.

Daha sonra eklemeye çalışacağız vs. dediler ama tık yok. İlk çıktığında yapılan güncelleme ile duruyor. Güncelleme günlükleri koymuşlardı ilk çıktığında bu hafta gelecek demişler örneğin hala gelecek.

Ben V2 önermiyorum. Duyduğum ve gördüğüm kadarıyla v1 daha stabil.
++++