Merhabalar, eski pc'deki chrome sık kullanımlarımı dışarı aktar diyerek kaydettim. Yeni pc'e geçtiğimde içe aktar diyerek aktardım. Burada bir problem yok.
Fakat herhangi bir sayfayı sık kullanımlara eklemek istediğimde 3 aşamadan geçmek zorunda kalıyorum. Ne yapmam lazım?