takipvebegeni adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sapsağlam çıktı. alan adam telefona sim kartını takmış imei takipten direk yerini tespit edip almışlar.
12
●318
İyi bari kurtarmışsınız. Orda telefonunu çaldıran 2 ya da 3 tanıdığım var
,
. Mahkemesi yılalrca sürdü çalan kişi 15 yaşındaymış suça sürüklenen çoçuk diye psikolog eşliğinde ifadesini bile aldılar.
Çalan ve çalandan alan kişilere benden daha çok ilgilendiler . Telefonda öyle gitti hayırlısı olsun dedik davayada hiç bakmadım meraklandım bakim ne olmuş inş beni suçlu bulmadılar.