izmir alsancakta çaldırmıştım. sonrasnda işte bi telefon geldi karakoldan, bayraklı ilçesinde telefonunuz bulunmuştur diye, bende sordum nasıl bulundu kırık veya parçalanmışmı diye,
sapsağlam çıktı. alan adam telefona sim kartını takmış imei takipten direk yerini tespit edip almışlar.
Kordon dimi

İyi bari kurtarmışsınız. Orda telefonunu çaldıran 2 ya da 3 tanıdığım var