Konularıma ingilizcesini de ekleyebilir miyim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konularıma ingilizcesini de ekleyebilir miyim?
2
●
86
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Konularıma ingilizcesini de ekleyebilir miyim?
27-05-2022, 00:03:18
#1
trustme
Merhaba. Hizmet verdiğim bazı konulara ingilizce versiyonunu da ekleyebiliyor muyum yasak mı acaba? Çünkü yabancı insanlar da ulaşıyor bazen R10 üzerinden.
27-05-2022, 00:04:58
#2
Misafir
Yeni konu açacağınıza aynı konunun içerisine İngilizcesini eklemek mantıklı.
27-05-2022, 00:05:41
#3
trustme
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni konu açacağınıza aynı konunun içerisine İngilizcesini eklemek mantıklı.
Onu yapacağım zaten eğer yasak değilse
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler