• 27-05-2022, 00:03:18
    #1
    Merhaba. Hizmet verdiğim bazı konulara ingilizce versiyonunu da ekleyebiliyor muyum yasak mı acaba? Çünkü yabancı insanlar da ulaşıyor bazen R10 üzerinden.
  • 27-05-2022, 00:04:58
    #2
    Yeni konu açacağınıza aynı konunun içerisine İngilizcesini eklemek mantıklı.
  • 27-05-2022, 00:05:41
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni konu açacağınıza aynı konunun içerisine İngilizcesini eklemek mantıklı.
    Onu yapacağım zaten eğer yasak değilse