• 26-05-2022, 13:04:24
    #1
    Bekçilik için başvuru yapmıştım, ön sağlık kontrolünde herşey tamamdı sadece sol kolumda eskiden kalma aşı izi var küçücük birşey neredeyse koltuk altı kısmında kalacak zaten görünmüyor ama doktor bu yüzden olumsuz yazdı. Yolda gelirken biri durdu yürüme gel ileriye kadar bırakayım dedi tamam diyip bindim. Kendisinin kolunda dövme vardı ve sigara söndürme izleri duruyordu sordum geçtim dedi, nasıl diye sorunca 200.000 ödeyince geçirmeyecek yer yok dedi.
    Soruyorum size dostlar hak yemek bu kadar kolay mı? Adalet bu mu? Müslümanlık bu mu? Ya zaten bu sınava başvuran parası olmadıgı için başvuruyor bunda bile böyle rüşvetle geçiriliyorsa parası olmayanların Allah yardımcısı olsun.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 26-05-2022, 13:05:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim gibi ahlaksızlığın zirvesini yaşayan toplumlar için gayet kolay.
  • 26-05-2022, 13:07:35
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    işte "bu" kadar kolay.
  • 26-05-2022, 13:07:44
    #4
    bunlar neki. adam uçak inmeyen havaalanına 1 milyon yolcu garantisi alıyor
  • 26-05-2022, 13:09:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Demokrasi hakkın var, seçme hakkı deniyor. Onu kullanırken bunları göz önünde bulundurursan sorun çözülür.
    Üzüldüm adına gerçekten
  • 26-05-2022, 13:09:09
    #6
    Herşey olabilir fakat İFTİRA atmak en kolayı bence..... Birşey soracağım arabası var 200 bin tl nakiti var bir o kadarda eminim parası vardır bu arkadaş bekçi mi olmuş : ) nasıl bir senaryodur bu Allahım
    • MaxidaTa
    • SuskuN42
    • A.AY
    MaxidaTa, SuskuN42, A.AY ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 26-05-2022, 13:10:48
    #7
    Türkiye'ye hoş geldiniz.
  • 26-05-2022, 13:10:48
    #8
    Kraken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim gibi ahlaksızlığın zirvesini yaşayan toplumlar için gayet kolay.
    kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte "bu" kadar kolay.
    Düzelecez inşallah derdik, artık düzelmeyeceğimizi anladım.
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar neki. adam uçak inmeyen havaalanına 1 milyon yolcu garantisi alıyor
    Çok üzücü bir hale doğru gidiyoruz.
  • 26-05-2022, 13:11:00
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazık… başka söylenecek bir şey yok