Bekçilik için başvuru yapmıştım, ön sağlık kontrolünde herşey tamamdı sadece sol kolumda eskiden kalma aşı izi var küçücük birşey neredeyse koltuk altı kısmında kalacak zaten görünmüyor ama doktor bu yüzden olumsuz yazdı. Yolda gelirken biri durdu yürüme gel ileriye kadar bırakayım dedi tamam diyip bindim. Kendisinin kolunda dövme vardı ve sigara söndürme izleri duruyordu sordum geçtim dedi, nasıl diye sorunca 200.000 ödeyince geçirmeyecek yer yok dedi.
Soruyorum size dostlar hak yemek bu kadar kolay mı? Adalet bu mu? Müslümanlık bu mu? Ya zaten bu sınava başvuran parası olmadıgı için başvuruyor bunda bile böyle rüşvetle geçiriliyorsa parası olmayanların Allah yardımcısı olsun.