Bugün bir araba beğendim ama araçta 2 parça hasar kaydi mevcut. Biri 30k diğeri 40k tl. Adam kazanin resimlerini atti serviste yaptırdığım için bu kadar oldu falan filan bisiler dedi. Aracı görmeye gitmedim ama kaza resimlerinden de çok ciddi kazalar gibi durmuyor.
Sadece kaput ve öndeki 1 çamurlu değişti denildi.
Sizce bu araç alınır mi?
2012 model punto benzinli


