• 25-05-2022, 19:42:16
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,
    Bugün bir araba beğendim ama araçta 2 parça hasar kaydi mevcut. Biri 30k diğeri 40k tl. Adam kazanin resimlerini atti serviste yaptırdığım için bu kadar oldu falan filan bisiler dedi. Aracı görmeye gitmedim ama kaza resimlerinden de çok ciddi kazalar gibi durmuyor.
    Sadece kaput ve öndeki 1 çamurlu değişti denildi.
    Sizce bu araç alınır mi?
    2012 model punto benzinli


  • 25-05-2022, 19:43:04
    #2
    Alınmaz son sahibi olursun.
  • 25-05-2022, 19:44:38
    #3
    Çıtır hasarlı dedikleri bu oluyor sanırım
  • 25-05-2022, 19:47:14
    #4
    bu kazada yastık acmamışmı
  • 25-05-2022, 19:47:27
    #5
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınmaz son sahibi olursun.
    Hadi ya
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıtır hasarlı dedikleri bu oluyor sanırım
  • 25-05-2022, 19:47:50
    #6
    cuda63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kazada yastık acmamışmı
    Açmamış orijinal dedi hocam
  • 25-05-2022, 19:49:21
    #7
    İki kazada da lastikler sağlam görünüyor şasede bişey yok gibi. Ne kazalı arabaları yapıp satıyorlar çıtır hasarlı diye. Fiyat uygunsa alınabilir. Bundan daha ucuzu varsa alınmaz.
  • 25-05-2022, 19:49:41
    #8
    Hocam tekerlekli tabut ilk defa goruyorum
  • 25-05-2022, 19:52:19
    #9
    Bu kaza neki hocam, parasına göre alınır. Bu araç orijinaline göre düşük olacak ki alınsın. Orijinalinin piyasasını iyi araştırın birde hasarlılarının. Ona göre mukayese edersiniz. Şasi’de ciddi bir şey gözükmüyor fotoğrafta.