Dün arkadaşlar koyun köpekleri peşime düşünce Ayağım kaydı düştüm sonra acile gittim film vs çekildi. Acilde doktor tam anlamadi ortapediye de çık dedi gün içinde sabahtan gelip. Sizce kırık varmı sağlık okuyan yada doktor gibi aramızda biri varsa fikir verebilirmi? Serce parmağım acıyor sadece. Ameliyat gerektirir mi?