şu boşlukları da boyamak ıstıyorum nasıl yapabilirim acaba
birde şu fotodaki ışklandırmayı nasıl yapabilirim
ilk tasarım yapma çabalalarım
iyi olmus mu sizce
şu boşlukları da boyamak ıstıyorum nasıl yapabilirim acaba
birde şu fotodaki ışklandırmayı nasıl yapabilirim
ilk tasarım yapma çabalalarım
iyi olmus mu sizce
dışdaki mavi içindeki siyahı sil sadece yeşil olan kalsın sonra yeşili seç üst menüden object - path - offset path dan kontor ver.
kanka siyahi silmeden yapamazmıyım
sadece ufak boslukları sılmem gerek
Ya arkadaşım niye eziyet çekmek istiyorsun acaba? bak soldaki dediğim yeşil sağdakine dediğim şeyi uyguladım sonra en dışdaki siyahı seçerek bir kontor daha uyguladım böyle istediğin kadar dışarı doğru kontor oluşturabilirsin.
Ya arkadaşım niye eziyet çekmek istiyorsun acaba? bak soldaki dediğim yeşil sağdakine dediğim şeyi uyguladım sonra en dışdaki siyahı seçerek bir kontor daha uyguladım böyle istediğin kadar dışarı doğru kontor oluşturabilirsin.
kral yeniyim dedim niye kızıyorsunki yaptım galiba oldu mu