üzerine basa basa çok önemli şu saate içinde bitecek diye konu açıyorum, saatlerce anlatıyorum belki de 2 3 saatlik işi sabah bitecek deniyor , sabah bir kalkıyoruz ya ev yıkılıyor ya sular gidiyor. sırf şevklensin diye attığım fazla paralaramı yanayım, ekmeğine taş koymayıp atmadığım eksi tradelere mi ?
bir tanesi zamanında iş teslim edemez mi ?
bir tanesi doğru dürüst iş yapmaz mı ?
gerçekten sabır abidesi oldum sayelerinde.
cinnet geçirmemek elde değil.
aktarıyorum..
hastahanedeyim..
babaannem delirdi mi dirildimi ne oldu..
pc deyim..
10 dk..
5dk..
1 saatlik işim kaldı..
script bitti (html yapıp bıraktı)
arabam doÄŸuruyor.....
BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bistneq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bistneq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
API adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bistneq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
EvilBozkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
)