• 20-05-2022, 15:59:42
    #1
    r10.net'e girdiğimden beri en muzdarip olduğum durumlardan birisi onca yazılımcı ile tanıştım çalıştım arkadaş hepsimi sorumsuz olur hepsimi kaypak olur..

    üzerine basa basa çok önemli şu saate içinde bitecek diye konu açıyorum, saatlerce anlatıyorum belki de 2 3 saatlik işi sabah bitecek deniyor , sabah bir kalkıyoruz ya ev yıkılıyor ya sular gidiyor. sırf şevklensin diye attığım fazla paralaramı yanayım, ekmeğine taş koymayıp atmadığım eksi tradelere mi ?

    bir tanesi zamanında iş teslim edemez mi ?

    bir tanesi doğru dürüst iş yapmaz mı ?

    gerçekten sabır abidesi oldum sayelerinde.

    cinnet geçirmemek elde değil.

    aktarıyorum..

    hastahanedeyim..

    babaannem delirdi mi dirildimi ne oldu..

    pc deyim..

    10 dk..

    5dk..

    1 saatlik işim kaldı..

    script bitti (html yapıp bıraktı)


    arabam doÄŸuruyor.....



    BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hafta babanem dirildi mezarından kalkmış köye gidiyoruz haftaya sizin işi bitircem hocam.
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
    API adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hastanedeyim,

    Hocam ÅŸuan da ofiste deÄŸilim,

    Hocam bilgisayarım arızalandı...

    Bir yazılımcı olarak en büyük yalanlar bunlar.
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımcıyım ben de çok erteliyorum son zamanlarda ama böyle ev yandı gibi yalanlar söylemiyorum gerçekten son zamanlarda canım istemiyor yada kafam başka yerde oluyor kafam çalışmıyor buradan işini halen teslim etmediğim müşterilerimden özür diliyorum
  • 20-05-2022, 16:01:18
    #2
    standart yalanlardan:
    - güncelleme var
    - hemen gönderiyorum

    Benim söylediğim gerçekler (başkası yalan algılayabilir emin değilim )
    - Yoldayım araç kullanıyorum yazacağım
    - Uyuya kaldım (bazen oluyor)
    - Geciktim özür dilerim, hemen hallediyorum.
  • 20-05-2022, 16:01:42
    #3
    Hocam amcam doğum yaptıda sizin işi yarın teslim edebilirim anca
  • 20-05-2022, 16:01:54
    #4
    API
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hastanedeyim,

    Hocam ÅŸuan da ofiste deÄŸilim,

    Hocam bilgisayarım arızalandı...

    Bir yazılımcı olarak en büyük yalanlar bunlar.
  • 20-05-2022, 16:02:10
    #5
    Bizimle çalışmamışsınız hocam
    En hızlısı geldi haaaanıııımm!
  • 20-05-2022, 16:02:25
    #6
    Genelleme yapmayın hocam sizin seçtiğiniz adamlar öyle demek ki... Ben müşterilerime şu gün teslim dedim mi o gün gelmeden bile teslim ederim. Edemezsem de yalan değil doğruyu söylerim. Eğer müşteri isterse anında para iadesini gerçekleştiririm.

    İşi yazıyorsunuz ve size mesaj atıyorlar varsayalım ki öyle oluyor zaten. Size hangi fiyat cazip gelirse o kişiyi siz seçiyorsunuz ve gelip burada tüm yazılımcı arkadaşlara "yalancı" diyerek genelle mi yapıyorsunuz?
  • 20-05-2022, 16:03:02
    #7
    Hocam kod bu inşaat yapmıyorsunuz ki gecikebilir bende 10 tl karşılığında kod isteyen müşterilere ayar oluyorum sonra dedikleri "Senden daha ucuza yapan var" lafını duyunca..
  • 20-05-2022, 16:03:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
  • 20-05-2022, 16:04:11
    #9
    Yazılımcıyım ben de çok erteliyorum son zamanlarda ama böyle ev yandı gibi yalanlar söylemiyorum gerçekten son zamanlarda canım istemiyor yada kafam başka yerde oluyor kafam çalışmıyor buradan işini halen teslim etmediğim müşterilerimden özür diliyorum