r10.net'e girdiğimden beri en muzdarip olduğum durumlardan birisi onca yazılımcı ile tanıştım çalıştım arkadaş hepsimi sorumsuz olur hepsimi kaypak olur..

üzerine basa basa çok önemli şu saate içinde bitecek diye konu açıyorum, saatlerce anlatıyorum belki de 2 3 saatlik işi sabah bitecek deniyor , sabah bir kalkıyoruz ya ev yıkılıyor ya sular gidiyor. sırf şevklensin diye attığım fazla paralaramı yanayım, ekmeğine taş koymayıp atmadığım eksi tradelere mi ?

bir tanesi zamanında iş teslim edemez mi ?

bir tanesi doğru dürüst iş yapmaz mı ?

gerçekten sabır abidesi oldum sayelerinde.

cinnet geçirmemek elde değil.

aktarıyorum..

hastahanedeyim..

babaannem delirdi mi dirildimi ne oldu..

pc deyim..

10 dk..

5dk..

1 saatlik işim kaldı..

script bitti (html yapıp bıraktı)


arabam doğuruyor.....



BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hafta babanem dirildi mezarından kalkmış köye gidiyoruz haftaya sizin işi bitircem hocam.
bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
API adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hastanedeyim,

Hocam şuan da ofiste değilim,

Hocam bilgisayarım arızalandı...

Bir yazılımcı olarak en büyük yalanlar bunlar.
bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımcıyım ben de çok erteliyorum son zamanlarda ama böyle ev yandı gibi yalanlar söylemiyorum gerçekten son zamanlarda canım istemiyor yada kafam başka yerde oluyor kafam çalışmıyor buradan işini halen teslim etmediğim müşterilerimden özür diliyorum