• 20-05-2022, 12:09:46
    #1
    Merhabalar,
    Bu sene üniversite sınavına başvuru yaptım fakat kayıtlı olduğum il dışına çıkmam gerekti. Gittiğim şehirde sınava girme ihtimalim var mı?
    Teşekkürler.
  • 20-05-2022, 12:11:20
    #2
    LOTUSLİSANS.COM
    Ösym bürosuyla görüşün