• 19-05-2022, 16:40:58
    #1
    Merhaba, ürünlere gelebilecek tahmini zam miktarını hesaplamak istiyorum. Biliyorsunuz Apple kur güncellemelerini hemen ürünlerine uygulamıyor. Büyük ihtimalle WWDC konferansından sonra ya da iPhone 14’ ün duyurulmasından sonra yeniden bir fiyatlandırmaya gidecekler.

    Matematiksel olarak hesaplamasını doğru yaptıysam Apple’ ın hesapladığı güncel kur 14.7 civarında olmalı. Kesin bir bilgisi olan var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba, ürünlere gelebilecek tahmini zam miktarını hesaplamak istiyorum. Biliyorsunuz Apple kur güncellemelerini hemen ürünlerine uygulamıyor. Büyük ihtimalle WWDC konferansından sonra ya da iPhone 14’ ün duyurulmasından sonra yeniden bir fiyatlandırmaya gidecekler.

      Matematiksel olarak hesaplamasını doğru yaptıysam Apple’ ın hesapladığı güncel kur 14.7 civarında olmalı. Kesin bir bilgisi olan var mı?
      30 yıllık apple fanıyım.yani apple gündemine ürünleirne hakimim. apple eskiden zam geldimi 2 ay sonra yansıtırdı fiyatlara stok bitince.pandemide gelen ard arda zamalrda artık daha hızlı zam yansıtmaya başladı ama yinede buna rağman piyasada ürünlerine en geç zamlı tarife uygulayan firma.

      şuan dolar 16 barajını kırarsa zamlar yansıtılır diye düşünüyorum.
  • 19-05-2022, 16:43:46
    #2
    Hocam tam net bir fiyat çıkmaz ama mevcut cihaz fiyatlarından geriye doğru hesaplama yaparak tahmini bir rakam görebilirsiniz.
  • 19-05-2022, 17:48:32
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ürünlere gelebilecek tahmini zam miktarını hesaplamak istiyorum. Biliyorsunuz Apple kur güncellemelerini hemen ürünlerine uygulamıyor. Büyük ihtimalle WWDC konferansından sonra ya da iPhone 14’ ün duyurulmasından sonra yeniden bir fiyatlandırmaya gidecekler.

    Matematiksel olarak hesaplamasını doğru yaptıysam Apple’ ın hesapladığı güncel kur 14.7 civarında olmalı. Kesin bir bilgisi olan var mı?
    30 yıllık apple fanıyım.yani apple gündemine ürünleirne hakimim. apple eskiden zam geldimi 2 ay sonra yansıtırdı fiyatlara stok bitince.pandemide gelen ard arda zamalrda artık daha hızlı zam yansıtmaya başladı ama yinede buna rağman piyasada ürünlerine en geç zamlı tarife uygulayan firma.

    şuan dolar 16 barajını kırarsa zamlar yansıtılır diye düşünüyorum.