• 19-05-2022, 00:33:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugün akşam saatlerinde bir kaza geçirdim Allah'a şükür bir şey olmadan atlattık yatak odasına geçtiğimde de bazanin arasından bir örümcek geldi ki malesef öldürdüm acaba bunlar neye işaret sizce altında bir şey yatıyor mu ?
    Ben bu olayları çok kafaya takan birisiyim fikir belirtirseniz sevinirim.
  • 19-05-2022, 00:35:02
    #2
    Çok geçmiş olsun, tesadüf olmuş kafanıza takmayın
  • 19-05-2022, 00:35:26
    #3
    Birşeye işaret değil hocam geçmiş olsun kafanıza fazla takmayın
  • 19-05-2022, 00:36:47
    #4
    öncelikle geçmiş olsun hocam.takıntı kötü bir alışkanlık bazı şeyler sadece tesadüftür.Hayatta her şeyi kafaya takmamak lazım
  • 19-05-2022, 00:37:11
    #5
    Platin üye
    geçmiş olsun hocam. ufakta olsa daimi yardım edin dua alın .
  • 19-05-2022, 00:37:41
    #6
    Hocam yatağın altından çıkan örümcek varya sizi yiyecekti ama işte öldürmüsünüz😀
    • beachturk
    • AnaBayin
    • Galileo
    beachturk, AnaBayin ve Galileo bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2022, 00:38:16
    #7
    Kaza konusunda geçmiş olsun. Örümcek her evde olabiliyor hocam, zaten çok az bir kısmı zehirlidir. Ve genelde insanları ısırmazlar.
  • 19-05-2022, 00:38:26
    #8
    karanlıkta ise telefon ışığına gelmiştir belki örümcek
  • 19-05-2022, 00:41:54
    #9
    Hocam geçmiş olsun kafanıza takmayın ama gene de bir sadaka verin bence