Bugün akşam saatlerinde bir kaza geçirdim Allah'a şükür bir şey olmadan atlattık yatak odasına geçtiğimde de bazanin arasından bir örümcek geldi ki malesef öldürdüm acaba bunlar neye işaret sizce altında bir şey yatıyor mu ?
Ben bu olayları çok kafaya takan birisiyim fikir belirtirseniz sevinirim.