• 17-05-2022, 16:33:07
    #10
    aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2,5 senedir kullanıyorum hocam çok beğendiğim bir cihaz zamanında tr cihazını 2600e almıştım eğer imkanınız varsa pro modelini almaya çalışın
    gayet güzel bu da nasıl bir telefon kullanıcısısınız bilmiyorum ama ben miui sevmiyorum aşırı hantallaştırıyor cihazı rom vs uğraşmayı seviyorsanız bir çok seçeneğiniz mevcut
    iphoneden bu cihaza geçmiştim alışamam diye korkum vardı ama çok şükür seviyorum cihazi tavsiye ederim
    android 11de kaldı miui çapında güncelleme gelmez
    ben aosp kullanıyorum android 12 batarya ve kullanım hızı gayet güzel
    Sizde ön kamera fonksiyonu stabil mi çalışıyor? Ön kamera mekanizması sağlam mı?
  • 17-05-2022, 16:34:24
    #11
    BerkcanO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=initial]
    Sizde ön kamera fonksiyonu stabil mi çalışıyor? Ön kamera mekanizması sağlam mı?
    Evet hocam sıkıntısız çalışıyor