• 16-05-2022, 19:32:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben tasarım şirketi açmak istiyorum, otomotiv sektöründe ihtiyaca göre 3D tasarım yapmak istiyorum.
    Buna yönelik ben ve bir arkadaşım ile yapmayı düşünüyorum.
    Benim yaşım 26 arkadaşımın yaşı 35.

    Öncelikle başlıca ihtiyacımız yazılım lisansı almak olacak en maliyetli ihtiyacımız yazılım.
    Catia V5 yazılımına ihtiyac duyuyoruz, fiyatıda yaklaşık 12.000€ bandında. Diğer bilgisayar ofis ve ofis malzemesi gibi ihtiyaclarımız da söz konusu.

    Bu ihtiyaclarımıza devlet tarafından herhangibir destek alabileceğimiz bir nokta varmı. Genç girişimci veya kobi gibi hizmetler.
    Son olarak bu tarz devlet desteklerinden faydalanmamıza yardımcı olacak danışmanlık firmaları varsa sizin bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz yardımcı olabilriseniz sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 16-05-2022, 19:36:41
    #2
    bu programın solid ile arasındaki fark nedir ?
  • 16-05-2022, 19:36:49
    #3
    hocam bence iyi planlama yapın. önce sektörü bilin dolaşın çalışacağınız firmaları. en son aşama şirket
  • 16-05-2022, 19:38:04
    #4
    Merhaba dostum, öncelikle sizin için hayırlısı olması dileğiyle.
    Yakın bir zamanda arkadaşım KOSGEB destek kredisi aldı. Önceki yıllar görüşme vs. yapılıyordu, artık internet üzerinden başvurulabiliyor.
    Girişiminiz desteklenebilir. Ödeme konusunda da faizsiz 1 yıl ertelemeli diye hatırlıyorum (Emin değilim)
  • 16-05-2022, 19:38:51
    #5
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu programın solid ile arasındaki fark nedir ?
    Sac kalıp tasarımı yapmak istiyoruz. Solid Works ile sac kalıp tasarımı yapmak daha zor ve uzmanlık alanım Catia olduğundan tercih ettiğimiz program bu oluyor.
  • 16-05-2022, 19:39:23
    #6
    Piyasa bu haldeyken şirket kurmak çok riskli.
  • 16-05-2022, 19:40:48
    #7
    ihtiyaI2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben tasarım şirketi açmak istiyorum, otomotiv sektöründe ihtiyaca göre 3D tasarım yapmak istiyorum.
    Buna yönelik ben ve bir arkadaşım ile yapmayı düşünüyorum.
    Benim yaşım 26 arkadaşımın yaşı 35.

    Öncelikle başlıca ihtiyacımız yazılım lisansı almak olacak en maliyetli ihtiyacımız yazılım.
    Catia V5 yazılımına ihtiyac duyuyoruz, fiyatıda yaklaşık 12.000€ bandında. Diğer bilgisayar ofis ve ofis malzemesi gibi ihtiyaclarımız da söz konusu.

    Bu ihtiyaclarımıza devlet tarafından herhangibir destek alabileceğimiz bir nokta varmı. Genç girişimci veya kobi gibi hizmetler.
    Son olarak bu tarz devlet desteklerinden faydalanmamıza yardımcı olacak danışmanlık firmaları varsa sizin bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz yardımcı olabilriseniz sevinirim.

    Teşekkürler.
    Merhaba,

    1. Hangi teşvik olursa olsun teşviği sağlayan kurum size nakit parayı verip hadi işini kur demez. Önce alımları yaparsınız ve alınan ihtiyaç listesi onaya gider onaydan geçerse 1 ile 3 ay içerisinde ödeme yapılır. (bu süre genel olarak verilmiştir bazı bölgelerde bir yıl dahi sürdüğü görülmüştür.)

    2. 29 yaş ve altı olan kişiler genç girişimci desteğinden faydalanabilir sadece şahıs şirketi kurar ise faydalanır. Ltd. yada a.ş gibi firma tipleri yararlanamıyor.
  • 16-05-2022, 19:41:08
    #8
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bence iyi planlama yapın. önce sektörü bilin dolaşın çalışacağınız firmaları. en son aşama şirket
    Öncelikle yorum için teşekkürler, Şu an girmek istediğimiz işte çok fazla bir iş bulunmakta beraberinde bizde de tecrübe ve aynı zamanda iş için gerekli çevre bulunmakta
  • 16-05-2022, 19:41:28
    #9
    Merhaba

    Önce aşağıdaki eğitimi daha sonra da ileri girişimcilik eğitimini tamamlayıp sertifika alın, daha sonra şirket kurup kosgebe projeniz ile başvurun. %70 civarı hibe alırsınız.

    https://lms.kosgeb.gov.tr/login/login_page/index.html

    ihtiyaI2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben tasarım şirketi açmak istiyorum, otomotiv sektöründe ihtiyaca göre 3D tasarım yapmak istiyorum.
    Buna yönelik ben ve bir arkadaşım ile yapmayı düşünüyorum.
    Benim yaşım 26 arkadaşımın yaşı 35.

    Öncelikle başlıca ihtiyacımız yazılım lisansı almak olacak en maliyetli ihtiyacımız yazılım.
    Catia V5 yazılımına ihtiyac duyuyoruz, fiyatıda yaklaşık 12.000€ bandında. Diğer bilgisayar ofis ve ofis malzemesi gibi ihtiyaclarımız da söz konusu.

    Bu ihtiyaclarımıza devlet tarafından herhangibir destek alabileceğimiz bir nokta varmı. Genç girişimci veya kobi gibi hizmetler.
    Son olarak bu tarz devlet desteklerinden faydalanmamıza yardımcı olacak danışmanlık firmaları varsa sizin bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz yardımcı olabilriseniz sevinirim.

    Teşekkürler.