Merhaba dostum, öncelikle sizin için hayırlısı olması dileğiyle.
Yakın bir zamanda arkadaşım KOSGEB destek kredisi aldı. Önceki yıllar görüşme vs. yapılıyordu, artık internet üzerinden başvurulabiliyor.
Girişiminiz desteklenebilir. Ödeme konusunda da faizsiz 1 yıl ertelemeli diye hatırlıyorum (Emin değilim)