• 16-05-2022, 18:47:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

    Dün gece telefonum suya düştü, pirincin içine filan koydum, sabah mikrofon ve hoparlör çalışmıyordu ama şuan ikisi de çalışıyor sadece ekranda su birikintisi var. Telefoncuya götürdüm 600TL dedi. Sadece içinde ki suyu temizleseler sorun çözülür mü? Çünkü telefoncu ekran değişecek dedi. Fikirleriniz nedir?
  • 16-05-2022, 18:48:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Marka model nedir?
  • 16-05-2022, 18:50:34
    #3
    Miray Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka model nedir?
    Samsung J7 Prime hocam
  • 16-05-2022, 18:51:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung J7 Prime hocam
    Kullanıma engeli yoksa fön makinası ile yakınlaştırmadan kurutmayı dener misiniz hocam, fazla yakınlaştırmayın ekranın yapışkanları salmasın kenardan, ekran değiştiricem deseniz samsung ekran fiyatları malum yüksek
  • 16-05-2022, 18:52:04
    #5
    Çalışıyorsa ki çalışır dokunmatik de vs sıkın ti yoksadegistirmeyin cami 1 2 gün bekleyin güneşte vs düzelir
  • 16-05-2022, 18:52:16
    #6
    Pirinç kaplı bir kavanoza bırak nemini bayağı alıyor.
  • 16-05-2022, 18:52:57
    #7
    Dokunmatikte sıkıntı yoksa kurumasını bekleyin veya başka telefoncudan yardım isteyin.
  • 16-05-2022, 18:53:26
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pirinç kaplı bir kavanoza bırak nemini bayağı alıyor.
    Hocam pirince attım nemini baya aldı da telefonun içinde bildiğiniz su var bi balık eksik.
  • 16-05-2022, 18:58:38
    #9
    Yukarıdaki arkadaşların dediği gibi. Alın fön makinesini sağdan soldan heryerden tutun en sıcak modda. Zaten kaybedecek birşeyiniz yok. Kurusun iyice su. Çalışırsa sizindir çalışmazsa götürün telefoncuya 600 lirayı çıkarıversin içinden.