Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
Dün gece telefonum suya düştü, pirincin içine filan koydum, sabah mikrofon ve hoparlör çalışmıyordu ama şuan ikisi de çalışıyor sadece ekranda su birikintisi var. Telefoncuya götürdüm 600TL dedi. Sadece içinde ki suyu temizleseler sorun çözülür mü? Çünkü telefoncu ekran değişecek dedi. Fikirleriniz nedir?
Telefonum Suya Düştü (R10+)
16
●330
- 16-05-2022, 18:47:22
- 16-05-2022, 18:50:34Samsung J7 Prime hocamMiray Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2022, 18:51:35Üyeliği durdurulduKullanıma engeli yoksa fön makinası ile yakınlaştırmadan kurutmayı dener misiniz hocam, fazla yakınlaştırmayın ekranın yapışkanları salmasın kenardan, ekran değiştiricem deseniz samsung ekran fiyatları malum yüksekeycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2022, 18:53:26Hocam pirince attım nemini baya aldı da telefonun içinde bildiğiniz su var bi balık eksik.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle