Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
Dün gece telefonum suya düştü, pirincin içine filan koydum, sabah mikrofon ve hoparlör çalışmıyordu ama şuan ikisi de çalışıyor sadece ekranda su birikintisi var. Telefoncuya götürdüm 600TL dedi. Sadece içinde ki suyu temizleseler sorun çözülür mü? Çünkü telefoncu ekran değişecek dedi. Fikirleriniz nedir?