Evet yeni aldığımız bilgiye göre tütüne zam geleceği gündemde bu da demek oluyor ki sigara da zam olucak fabrika bize zam yaptı
Biz stoğu yaptık 😂
Konu yasaksa bilmiyorum maksat zam konusunda bilginiz olsun istedim.
Şimdiden siz de stok yapın 😂
Tutun hakkında soru sorabilirsiniz
Hocam bu camel malbro gibi orjinal tütünleri önerir misiniz ? İçim kalitesi nasıl ?
Marlbro gibi aynı kalitede tütün satıyoruz 13 TL paketi içim konusunda içimi güzel ama hafif kaçıyor diyebilirim tatlı ve hafif içimi var Camel önermem orjinal pek yok yan sanayi neredeyse