mart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu camel malbro gibi orjinal tütünleri önerir misiniz ? İçim kalitesi nasıl ?
Marlbro gibi aynı kalitede tütün satıyoruz 13 TL paketi içim konusunda içimi güzel ama hafif kaçıyor diyebilirim tatlı ve hafif içimi var Camel önermem orjinal pek yok yan sanayi neredeyse