• 16-05-2022, 00:38:17
    #1
    Elimde hazirladiğim NFT lerim mevcut.Bunlari nerede satabilirim.Binance iyidir diyorlar.
  • 16-05-2022, 00:46:52
    #2
    Ücretli paylaşacaksanız evet, Binance gibi yerler iyidir. Ücret ödemek istemiyorsanız Polygon ağında paylaşmanız gerekiyor, opensea ve alternatiflerine bakabilirsiniz.
  • 16-05-2022, 01:12:52
    #3
    Hocam satıştan çok community önemli, istediğiniz miktar istediğiniz yerde listeye koyun, sağlam community yoksa hiçbir etkisi yoktur.