50TL'lik çekiliş mi olur?
30
●1.112
- 12-05-2022, 20:31:47üstad, burada önemli olan durum; bedava reklam yapılması, kategori kurallarının çiğnenmesi, reklam verenlerin hakkının yenmesi.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 20:46:38Nasıl yani anlamadımbakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 20:49:20adam 50TL karşılığında 3 gün boyunca popülerde yer ediniyor. normal şartlarda ticari konu reklamı yapılması falan hep yasaktı. bakalım moderatör arkadaşlar ne yapacak.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 12:05:03Çekiliş yaparak reklam alan kişilerin önüne geçemezsiniz merak etmeyin. Ayrıca çekiliş yaparak ürün değerinizi düşürürsünüz. Yine de siz bilirsiniz tabii isterseniz her gün çekiliş yapın.bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 12:05:38Popüler konular 24 saatte bir güncellenir. Ayrıca çekiliş konuları popüler konulara girmez hocambakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 12:29:58Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

herhangi bir argüman sunmadan ortaya laf atmanız hoş değil. öncelikle çekilişler popüler konulara giriyor ve orada duruyorlar. ikinci durum, reklam alan birisine neredeyse eşdeğer ilgi çekiyor, çünkü bildirim reklamlarında bile bu denli aktiflik yok.
üçüncü durum, çekiliş yaparak 50TL'nin değerini düşüremem. kendi ürünümü çekiliş ile dagitirsam, bir tane dağıtımla değeri düşmez. her hafta 50TL dagitirsam ve altına ticari konumu birakirsam rahatlıkla müşteri çekebilirim. geçen günlerde off topicte imza reklamı yapılıyor diye birbirlerini şikayet eden kullanıcılar, bugün belki de hiçbir zaman kendilerine çıkmayacak cekilisleri ölesiye savunuyorlar. saygı duyarım ama haksızlığın önüne geçilmesi gerek değil mi? öğrenci arkadaşlara destekte bulunmak isteyen birisi, çekiliş yapmak yerine bir konu açar ve ihtiyaç sahibi kişiyi tespit eder. gerçekten şaşırıyorum, yıllardır bu foruma üye olan insanların bu tutumuna. - 13-05-2022, 13:10:47Ana sayfada ki popüler konular alanında çıkmıyor. Sizin gösterdiğiniz sayfayı pek kullanan olduğunu sanmıyorum.bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli çekiliş yapmanın değer düşürdüğünü anlayacaksınız. Ya laf anlamıyorsunuz ya da anlamak istemiyorsunuz. 50₺ nin değerini düşürmenizden bahsetmemiştim. Ürün, marka değeri düşürmekten bahsetmiştim.
Çekilişleri engelleyemezsiniz istiyorsanız siz de yapın günde 10 tane. Siz istiyorsunuz diye çekiliş kategorisi kaldırılacağını sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Ocak ayından bu yana r10'a 25bin TL civarı reklam ödemesi yaptım ben şikayetçi değilim. Diğerlerinin de şikayetçi olduğunu sanmıyorum. İstediğiniz kadar çekiliş yapın. - 13-05-2022, 16:13:54hocam yazdıklarınızın çoğunu bundan önceki mesajımda açıkladığım için, tekrar yazmıyorum.Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim gösterdiğim sayfa çoğunluk tarafından kullanılıyor ve bende laf anlayabiliyorum. çekiliş marka değerini düşürmez, burada hatalı olduğunuzu düşünüyorum. çekilişleri engellemeyi veya karşı çıkmayı da planlanmıyorum, konunun başında açıkladım. çekiliş kategorisinin kaldırılmasını istediğim de yanlış.
burada anlatmak istediğim şey açık, neredeyse ücretsiz reklam yapılıyor. sizi bu konuda bu kadar gücendiren nedir? anlayamadım doğrusu, yazdıklarımı okumadan direk öfke dolu bir mesaj atmışsınız.
