Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekiliş yaparak reklam alan kişilerin önüne geçemezsiniz merak etmeyin. Ayrıca çekiliş yaparak ürün değerinizi düşürürsünüz. Yine de siz bilirsiniz tabii isterseniz her gün çekiliş yapın.

herhangi bir argüman sunmadan ortaya laf atmanız hoş değil. öncelikle çekilişler popüler konulara giriyor ve orada duruyorlar. ikinci durum, reklam alan birisine neredeyse eşdeğer ilgi çekiyor, çünkü bildirim reklamlarında bile bu denli aktiflik yok.

üçüncü durum, çekiliş yaparak 50TL'nin değerini düşüremem. kendi ürünümü çekiliş ile dagitirsam, bir tane dağıtımla değeri düşmez. her hafta 50TL dagitirsam ve altına ticari konumu birakirsam rahatlıkla müşteri çekebilirim. geçen günlerde off topicte imza reklamı yapılıyor diye birbirlerini şikayet eden kullanıcılar, bugün belki de hiçbir zaman kendilerine çıkmayacak cekilisleri ölesiye savunuyorlar. saygı duyarım ama haksızlığın önüne geçilmesi gerek değil mi? öğrenci arkadaşlara destekte bulunmak isteyen birisi, çekiliş yapmak yerine bir konu açar ve ihtiyaç sahibi kişiyi tespit eder. gerçekten şaşırıyorum, yıllardır bu foruma üye olan insanların bu tutumuna.