• 12-05-2022, 18:43:14
    #1
    Selamlar, sizce de çekiliş kategorisine bir limit koyulması gerekmiyor mu? 50TL'lik çekiliş mi olur?

    Her hafta popülerde 50 liralık, 100 liralık çekilişler görüyoruz. Forumda reklam satın alan, boşuna mı alıyor? 50TL günümüzde hiçbir değer arz etmeyen bir para, doğru düzgün yemek bile yiyemiyorsunuz. Adam şart koymuş çekilişe, bir de. Forum yönetimi ve reklam satın alan kullanıcılar, bu duruma bir şey demiyorsa; bu haftadan itibaren her hafta forum kuralları çerçevesinde 50TL'lik çekilişler yapmayı planlıyorum.

    Edit: Arkadaşlarımızın geri dönütleri kapsamında, 50TL'lik çekiliş yapmaya karar verdim. Teşekkürler, konu kilitlenebilir.
  • 12-05-2022, 18:44:13
    #2
    Hocam şakamısınız ya
  • 12-05-2022, 18:44:33
    #3
    Ne zirvaliyorsunuz ?
  • 12-05-2022, 18:45:00
    #4


    Çekilişin miktarı mı olur? ne alaka


  • 12-05-2022, 18:45:16
    #5
    Forumdan yakında şu renk don giymeyin talep edilecek diye aşırı korkuyorum
  • 12-05-2022, 18:45:30
    #6
    Zoa
    Platin üye
    çekilişlere şart koymak yasak bildiğim kadarıyla herkeste bütçesine göre yapıyor benim verdiğim reklam zaten hep üstte duruyor şartlı çekilişleri report edin
  • 12-05-2022, 18:46:04
    #7
    hığ ?
  • 12-05-2022, 18:47:36
    #8
    Çekiliş şartı varsa report edebilirsiniz onun haricinde dediğiniz gibi bir limit olması saçma.
    • lorxy
    lorxy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-05-2022, 18:48:57
    #9
    En iyisi sanırım
    Amaç reklam olabilir olmayabilir ancak ilgili forumun temeli webmaster'a ve yardımlaşmaya dayanıyor iyilikleri, destekleşmeyi kesmenin bir manası yok