Selamlar, sizce de çekiliş kategorisine bir limit koyulması gerekmiyor mu? 50TL'lik çekiliş mi olur?
Her hafta popülerde 50 liralık, 100 liralık çekilişler görüyoruz. Forumda reklam satın alan, boşuna mı alıyor? 50TL günümüzde hiçbir değer arz etmeyen bir para, doğru düzgün yemek bile yiyemiyorsunuz. Adam şart koymuş çekilişe, bir de. Forum yönetimi ve reklam satın alan kullanıcılar, bu duruma bir şey demiyorsa; bu haftadan itibaren her hafta forum kuralları çerçevesinde 50TL'lik çekilişler yapmayı planlıyorum.
Edit: Arkadaşlarımızın geri dönütleri kapsamında, 50TL'lik çekiliş yapmaya karar verdim. Teşekkürler, konu kilitlenebilir.