• 13-05-2022, 16:25:22
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    50 liralık çekiliş olur ama herkes katılıyor.İhtiyacı olmayan da katılıyor. Bakıyorsun adam kaç bin liralık telefon almak istiyor ama 50 liralık çekilişe katılıyor.
  • 13-05-2022, 16:28:30
    #29
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 liralık çekiliş olur ama herkes katılıyor.İhtiyacı olmayan da katılıyor. Bakıyorsun adam kaç bin liralık telefon almak istiyor ama 50 liralık çekilişe katılıyor.
    evet ben de çekilişlere katılıyorum genelde. ancak çekiliş miktarının düşük olması durumunda katılmamaya dikkat ediyorum.
  • 13-05-2022, 17:13:42
    #30
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yazdıklarınızın çoğunu bundan önceki mesajımda açıkladığım için, tekrar yazmıyorum.

    benim gösterdiğim sayfa çoğunluk tarafından kullanılıyor ve bende laf anlayabiliyorum. çekiliş marka değerini düşürmez, burada hatalı olduğunuzu düşünüyorum. çekilişleri engellemeyi veya karşı çıkmayı da planlanmıyorum, konunun başında açıkladım. çekiliş kategorisinin kaldırılmasını istediğim de yanlış.

    burada anlatmak istediğim şey açık, neredeyse ücretsiz reklam yapılıyor. sizi bu konuda bu kadar gücendiren nedir? anlayamadım doğrusu, yazdıklarımı okumadan direk öfke dolu bir mesaj atmışsınız.
    Gücendiğimi nereden çıkardınız hocam Öfke dolu da değilim. Reklam parasını ben veriyorum, bu beni rahatsız etmiyor. Ne oldu yani karşıt görüşe mi tahammülünüz yok nedir?

    Bu arada sizin gösterdiğiniz sayfa çoğunluk tarafından kullanılsaydı yönetim orada da çekiliş konularını engellerdi diye düşünüyorum.

    Daha fazla dalaşmaya gerek yok nasıl isterseniz öyle düşünebilirsiniz, bu da benim kendi düşüncem. Bir reklam veren olarak bu durumdan rahatsız olmuyorum. Forum bence kirleniyor ondan rahatsızım ama reklam anlamında çekilişe gelene kadar çok fazla aksilik var.
  • 13-05-2022, 17:23:33
    #31
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gücendiğimi nereden çıkardınız hocam Öfke dolu da değilim. Reklam parasını ben veriyorum, bu beni rahatsız etmiyor. Ne oldu yani karşıt görüşe mi tahammülünüz yok nedir?

    Bu arada sizin gösterdiğiniz sayfa çoğunluk tarafından kullanılsaydı yönetim orada da çekiliş konularını engellerdi diye düşünüyorum.

    Daha fazla dalaşmaya gerek yok nasıl isterseniz öyle düşünebilirsiniz, bu da benim kendi düşüncem. Bir reklam veren olarak bu durumdan rahatsız olmuyorum. Forum bence kirleniyor ondan rahatsızım ama reklam anlamında çekilişe gelene kadar çok fazla aksilik var.
    buyrun hocam bir yerden başlamak gerek değil mi? siz de forumda birçok kişinin rahatsız olduğu bir durumu gündeme getirin ve geliştirilmesine yardımcı olun. ben biraz linç yedim arkadaşlardan ancak düşüncemde haklı olduğumu düşünüyorum. iyi çalışmalar