50 liralık çekiliş olur ama herkes katılıyor.İhtiyacı olmayan da katılıyor. Bakıyorsun adam kaç bin liralık telefon almak istiyor ama 50 liralık çekilişe katılıyor.
evet ben de çekilişlere katılıyorum genelde. ancak çekiliş miktarının düşük olması durumunda katılmamaya dikkat ediyorum.