• 10-05-2022, 13:25:18
    #28
    Kişisel Rütbe
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olamazsınız, ben de olamam.
    şu anki moderatörlerin eline su dökemez kimse
    @mikbalavseren;abimin kim olduğuna bakın kim böyle olabilir

  • 10-05-2022, 13:26:46
    #29
    Olamazsın. Eğer uygunsan forumun aksakallıları seni bulur.
  • 10-05-2022, 13:27:27
    #30
    Kişisel Rütbe
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Moderatör olabilmek için bir başvuru şekli yok. Forum kurallarına uyarsanız, aktif olursanız, forumda kimseyle polemiğe girmezseniz, ticaretlerinizde çok mağduriyet yaratmazsanız ve insanlara yardımcı olursanız yönetimin dikkatini çekebilirsiniz. Yönetimin dikkatini çekerseniz yönetim sizi bir başvuru olmadan bulacaktır.

    Ayrıca bu konu hakkında @Admin'in yorumunu aşağıdaki bağlantıdan okuyabilirsiniz:

    https://www.r10.net/1082012578-post41.html
    Benim ismi ne zaman admine iletecen reis
  • 10-05-2022, 13:28:10
    #31
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mikbalavseren;abimin kim olduğuna bakın kim böyle olabilir

    oha ciddiy misin? maşallah gözlerim şenlendi
  • 10-05-2022, 14:01:52
    #32
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayesoft adam artık yeni tema sun bize
    Hocam aktif bi çalışmam yok o konuda, uzun bir süre tema beklemeyin benden.
  • 10-05-2022, 14:22:41
    #33
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Moderatör olabilmek için bir başvuru şekli yok. Forum kurallarına uyarsanız, aktif olursanız, forumda kimseyle polemiğe girmezseniz, ticaretlerinizde çok mağduriyet yaratmazsanız ve insanlara yardımcı olursanız yönetimin dikkatini çekebilirsiniz. Yönetimin dikkatini çekerseniz yönetim sizi bir başvuru olmadan bulacaktır.

    Ayrıca bu konu hakkında @Admin'in yorumunu aşağıdaki bağlantıdan okuyabilirsiniz:

    https://www.r10.net/1082012578-post41.html
    Değerli yorumunuz için teşekkürler. Sayın @Bip; Umarım darısı başımıza
  • 11-05-2022, 02:46:22
    #34
    nickinin gorilofficial olmaması gerekebilir
  • 11-05-2022, 02:49:53
    #35
    Özetle; @Bip; gibi ol yeterli
  • 11-05-2022, 02:55:41
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10'da moderator olmak kolay değildir.Emek, bilgi, beceri, saygınlık hepsi olması lazım zaten moderator arkadaşlarında hepsi bu vasıfta şu an.