• 10-05-2022, 11:57:18
    #10
    Pardus, türklerin geliştirdiği işletim sistemidir. Çok hızlı olduğunu duymuştum. Kendi sitesi de var, bir bakabilirsiniz. 🤝
  • 10-05-2022, 11:57:21
    #11
    felicio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayarımın özellikleri bunlar. win11 kaldırırmı ?


    Büyük ihtimalle kaldırır. Ryzen 3 1200 af ve 8 GB ram var. Anakart Gigabyte B450m s2h V2 sıkıntısız bir şekilde Windows 11 i kaldırıyor. Bir sorun yaşamadım. Windows 11 tavsiye ederim.
  • 10-05-2022, 11:58:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Metehanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle kaldırır. Ryzen 3 1200 af ve 8 GB ram var. Anakart Gigabyte B450m s2h V2 sıkıntısız bir şekilde Windows 11 i kaldırıyor. Bir sorun yaşamadım. Windows 11 tavsiye ederim.
    peki win 11 lisans işini nasıl halledebilirim
  • 10-05-2022, 11:58:50
    #13
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Windows ya da Mac kullanın. Linux bir süre sonra ipe un seriyor, ihtiyaçları tam olarak karşılamıyor.
  • 10-05-2022, 12:02:54
    #14
    felicio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki win 11 lisans işini nasıl halledebilirim
    https://www.r10.net/account-lisans-i...-128311-a.html

    Önceden windows 10 pro kullanıyordum. Bilal Hocamın bu konudaki Windows 10 pro lisansından satın aldım. Daha sonra Windows Update'ye Windows 11 pro'ya yükseltmek ister misiniz ? Diye soru geldi evet dedim ve güncellendi. Windows 10 pro lisansı ile devam ediyor.
  • 10-05-2022, 12:27:31
    #15
    felicio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki win 11 lisans işini nasıl halledebilirim
    Şuan kullandığınız win10 lisanslıyda sadece yükseltme yaparak geçiş sağlayan bilirsiniz lisans istemez ozaman
  • 10-05-2022, 18:25:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Brkaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan kullandığınız win10 lisanslıyda sadece yükseltme yaparak geçiş sağlayan bilirsiniz lisans istemez ozaman
    Bu Bilgisayar Şu Anda win11 çalıştırmak için minimum sistem gereksinimlerini karşılamıyor diye hata alıyorum