• 09-05-2022, 15:28:52
    #10
    WAN girişi olan bir modeme bağladım şimdi.Direkt bağlantı geldi.

    DSL girişi olduğunda bağlantı olmuyor sanırım.
  • 09-05-2022, 15:28:59
    #11
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiber modemi ADSL2 modemin ethernet kısmına bağladığımda internet gelmiyor.İzlediğim videolarda WAN girişine bağlıyorlar.Ancak bu modemde WAN girişi yerine DSL girişi var.
    WAN girişi vdsl veya fiber içindir. Benim aklıma şöyle bir şey geldi fiber'i normal modem olarak kullanın. Sonra 2. modemi wifi ile bağlayıp router olarak kullanın. Oradan da kablo alıp pc'ye bağlayınız.
  • 18-05-2022, 05:01:21
    #12
    Merhaba, istediğin şeyi ben evimde kullanıyorum. Fiber modem ile evdeki diğer modemi ethernet kablosu ile bağlayın. Sonra VDSL modemi köprü moduna geçirin. VDSL modem kablosuz görevi görecek. Kablolu görecek mi bilmiyorum denemedim.