ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiber modemi ADSL2 modemin ethernet kısmına bağladığımda internet gelmiyor.İzlediğim videolarda WAN girişine bağlıyorlar.Ancak bu modemde WAN girişi yerine DSL girişi var.
WAN girişi vdsl veya fiber içindir. Benim aklıma şöyle bir şey geldi fiber'i normal modem olarak kullanın. Sonra 2. modemi wifi ile bağlayıp router olarak kullanın. Oradan da kablo alıp pc'ye bağlayınız.