• 07-05-2022, 11:03:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar bugun sabah belli bir hizmet karsiligi almadan 170 tl param gitti ne yapmam gerekir yardimci olabilecekler yazabilirmi
  • 07-05-2022, 11:04:29
    #2
    Forumdan ise Şikayetim var kısmına şikayet edebilirsin değil ise savcılığa gidip şikayette bulun elindeki belgelerle.
  • 07-05-2022, 11:04:51
    #3
    En yakın karakola gidebilirsiniz
  • 07-05-2022, 11:04:54
    #4
    Şikayet konusu açabilirsiniz
  • 07-05-2022, 11:05:08
    #5
    Foruma Sikayet konusu acin. Dekonta odeme detayi belirrriyseniz gidin savciliga. Hic usunmeyin. sikayet edin.
  • 07-05-2022, 11:53:27
    #6
    Bu sıra bu tür olaylar çok olmaya başladı savcılığa gidin bence