Dolandirildim ne yapmam lazim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolandirildim ne yapmam lazim
5
●
580
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Dolandirildim ne yapmam lazim
07-05-2022, 11:03:21
#1
arif3838
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhabalar bugun sabah belli bir hizmet karsiligi almadan 170 tl param gitti ne yapmam gerekir yardimci olabilecekler yazabilirmi
07-05-2022, 11:04:29
#2
ZINKKK
Forumdan ise Şikayetim var kısmına şikayet edebilirsin değil ise savcılığa gidip şikayette bulun elindeki belgelerle.
07-05-2022, 11:04:51
#3
AcilCreative
En yakın karakola gidebilirsiniz
07-05-2022, 11:04:54
#4
abdi
Şikayet konusu açabilirsiniz
07-05-2022, 11:05:08
#5
kmlhyt
Foruma Sikayet konusu acin. Dekonta odeme detayi belirrriyseniz gidin savciliga. Hic usunmeyin. sikayet edin.
07-05-2022, 11:53:27
#6
barison
Bu sıra bu tür olaylar çok olmaya başladı savcılığa gidin bence
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler