bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapma hocam ya Sizde duyu kaybı var mı?
sadece ince seslerde duymuyorum o da %3 civarı demişti doktor konser vs sinema gibi yerlerde bayağı rahatsız ediyor beni