ünideyken bu tarz cümle ben de arada kullandım sorun olmadı

hem ünide bi sürü yabancı ögrenci + ögretmen vardı onlarla konuşurken arada olurdu hem de kıbrısa gidip gelirdim her hafta sonu.yurt dışından gelen yabancı arkadaşlarda vardı orada uni okuyan,bizim arkadaşların yanında sürekli görürdüm.az çok onlarlada muhabbetimiz olurdu tabi,bu tarz cümle ben de kullandım o zaman yani ve sorun olmadı.ama yazıda farklı,konuşmada farklı olur heralde.o an ben söylerken vurgulamadan,tonlamadan mesela anlıyor adam ona soru mu soruyorum,kendimden mi bahsediyorum

ama yazıda direkt bu şekilde yazılırsa karşıdaki adamın kafası karışabilir bence.