• 05-05-2022, 18:05:15
    #1
    Arkadaşlar, haftaya olacak düğünüm sebebiyle şoförlü 16 kişilik araç kiralamamız lazım.
    Gidiş toplam toplam yol 1100 KM.
    Cuma 05:00 gibi yola çıkılacak öğlene orda olunacak aynı günün gecesi tekrar yola çıkılıp dönülecek.
    Bulunduğum yerde fiyat aldık 9000 TL fiyat verdi tanıdık bir yer. Bize nedense çok geldi fiyat. Normal mi sizce ?
    Bu işi yapan yada çevresinde yapan varsa burada ki bilgiler ışığında fiyat bilgisi verebilir mi bana ? (Ona göre ya o yerden kiralayacam yada farklı yer bakacağım çünkü)

    Teşekkürler herkese şimdiden.

    Edit: Başka yerle görüştük 19 kişilik araç için 5000 TL fiyat verdiler anlaştık. Ah bu memleketin kan emicileri yokmu
  • 05-05-2022, 18:07:37
    #2
    kooparetiften bilet alsanız daha iyi misafirlere bana çok geldi hani 5 6 bin dese neyse yada 2 gün kalacak olsa otel cepten yemeydi onları ekler
  • 05-05-2022, 18:07:57
    #3
    Bana makul geldi hocam mazot fiyatınıda işin içine ekleyince o araçlar 1.100 km mesafeye makul geldi bide şöförlü biz 2017 de 4k vermişik
  • 05-05-2022, 18:11:04
    #4
    Her 100 km'de 10 litre yakıt yaktığını rahatça hesaplayabiliriz. Şu an 22 lira olsa 2400 TL sadece tek yön yakıt yakar, gelmesi de aynı desen fazladan fazlada 4800 TL yakıt yakar. Hadi 1500 TL filtre bakım masrafı olsun amortismana göre 300 TL kadar oradan gider yazar. Hadi trigerden ondan bundan pay var 1000 TL amortisman desen; 5800 onu da yuvarla taş taş taş çatlasın 6000 TL giderler var. Kalanı onun net karı.
  • 05-05-2022, 18:11:19
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kooparetiften bilet alsanız daha iyi misafirlere bana çok geldi hani 5 6 bin dese neyse yada 2 gün kalacak olsa otel cepten yemeydi onları ekler
    aynen bizde 5 bin civarı diye plan yapıyorduk açıkcası. 2 gün kalma bile yokki aslında aynı gün dönüş yapılacak ha yolda geçecek süreleri katarak 2 gün diyorsak o zaman evet. Valla bilemedim
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana makul geldi hocam mazot fiyatını da işin içine ekleyince o araçlar 1.100 km mesafeye makul geldi bide şöförlü biz 2017 de 4k vermişik
    Valla bilemedim hocam niyeyse fiyat aşırı geldi. Az çok yakacağı mazotu tahmin ettiğim için
  • 05-05-2022, 18:14:30
    #6
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her 100 km'de 10 litre yakıt yaktığını rahatça hesaplayabiliriz. Şu an 22 lira olsa 2400 TL sadece tek yön yakıt yakar, gelmesi de aynı desen fazladan fazlada 4800 TL yakıt yakar. Hadi 1500 TL filtre bakım masrafı olsun amortismana göre 300 TL kadar oradan gider yazar. Hadi trigerden ondan bundan pay var 1000 TL amortisman desen; 5800 onu da yuvarla taş taş taş çatlasın 6000 TL giderler var. Kalanı onun net karı.
    Gidiş geliş toplam km 1100. 100km de 10 litre yakan araç 1000 kmde 100 litre yakar hadi yaksın 120 lt toplam 2600 TL gidiş geliş. Yanlış mi hesapladım ben kafa gitti biraz da
  • 05-05-2022, 18:19:18
    #7
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidiş geliş toplam km 1100. 100km de 10 litre yakan araç 1000 kmde 100 litre yakar hadi yaksın 120 lt toplam 2600 TL gidiş geliş. Yanlış mi hesapladım ben kafa gitti biraz da
    Git gel 1100 KM ise en fazla yakacağı 11 litre olur bu da fazladan yuvarlasan 2400 TL yapar. Ben gidiş dönüş 1100*2 sandım. O durumda yaptığımız hesap %50 direkt düşer. Parçaların eskime payını dahil etsek 3000 TL max gideri olur.

    Elbette uzun yolda 100km/10lt yakan 2.0/ 2.2 araçlar 8 litreye falan tüketim düşürür sabit hızda. Yani gider*3 fiyat vermiş.
  • 05-05-2022, 18:20:58
    #8
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git gel 1100 KM ise en fazla yakacağı 11 litre olur bu da fazladan yuvarlasan 2400 TL yapar. Ben gidiş dönüş 1100*2 sandım. O durumda yaptığımız hesap %50 direkt düşer. Parçaların eskime payını dahil etsek 3000 TL max gideri olur.
    özellikle kalınla yazıp belirtmiştim gözünüzden kaçmış. Aynen olması gereken miktar Max 5 bin bize göre de. Bakacaz artık başka yere
  • 05-05-2022, 18:25:35
    #9
    Edit: Başka yerle görüştük 19 kişilik araç için 5000 TL fiyat verdiler anlaştık. Ah bu memleketin kan emicileri yokmu