• 04-05-2022, 22:35:52
    #10

    Paran varsa bin kardeş.
  • 04-05-2022, 22:36:20
    #11
    Sağı solu düşüneceğiz diye kendi zevkimizden isteklerimizden ödün vermememiz lazım
  • 04-05-2022, 22:37:02
    #12
    Kişisel Rütbe
    Bizim Doblo vardı lastiklerini patlatırlardı kamerada yok adamların keyfi yerindeydi sonra mecburen başka yerlere park ettik Doblo 1.4 tüplü yani son tarz değil siz düşünün
  • 04-05-2022, 22:38:18
    #13
    250 bine polo ancak alıyon o da 5 yaşında.
  • 04-05-2022, 22:38:59
    #14
    Hocam 3-4 milyona araba aldıktan sonra 5 bine de birine verin şoför sizi götürür yardımcınız olur işlerde hem de arabayı korur
  • 04-05-2022, 22:39:21
    #15
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw var bizimde kapalı otopark varda arabayı alıyorum bir yatılı misafirliğe gidiyorum. Yada kalkıyorum arabayı bir yerde bırakıyorum hep başında duramayız ki
    Nereye gidersem gideyim otopark bulur koyarım, aslan besleyen yemini düşünmez
  • 04-05-2022, 22:40:33
    #16
    Tek dileğimiz bir sürü lüks arabadan bizimkinin dikkat çekmemesi
  • 05-05-2022, 17:57:07
    #17
    Riskli iş heyecan aramaya gerek yok bence