Bizim Doblo vardı lastiklerini patlatırlardı kamerada yok adamların keyfi yerindeydi sonra mecburen başka yerlere park ettik Doblo 1.4 tüplü yani son tarz değil siz düşünün
Yaw var bizimde kapalı otopark varda arabayı alıyorum bir yatılı misafirliğe gidiyorum. Yada kalkıyorum arabayı bir yerde bırakıyorum hep başında duramayız ki
Nereye gidersem gideyim otopark bulur koyarım, aslan besleyen yemini düşünmez