hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaw var bizimde kapalı otopark varda arabayı alıyorum bir yatılı misafirliğe gidiyorum. Yada kalkıyorum arabayı bir yerde bırakıyorum hep başında duramayız ki
Nereye gidersem gideyim otopark bulur koyarım, aslan besleyen yemini düşünmez