Merhabalar,
Geçtiğimiz son 10 yılda firma araçlarımızı hep sıfır aldık ve mahsuplaşma sürecine hakimiz. Şuan firma için bir araç ihtiyacımız daha oluştu ancak mevcut piyasa koşullarından dolayı ikinci el bir binek araç satın alacağız.
Alacağımız araç yine %18 faturalı olarak alınacak ve 450 bin TL bedeli var. Güncel mevzuatta birçok anlayamadigim nokta var.
İkinci el araçta ÖTV olmadığı için KDV ve gider gösterme limitleri ve giderin yıllara yayılımı nasıl olmakta ?
Deneyimleyen ve bilgi sahipleri, muhasebecim ile görüşmeden önce ön fikir açısından aydinlatabilirse çok sevinirim. @Vergiseldestek1;@MaliMevzuat; bu konuda fikir verebilir misiniz acaba ?
İyi çalışmalar.
Firma Üzerine Araç Alımı Hk.
0
●108