Merhabalar, Amerika'da yaşayan forumdaşlarım için bir projem var.
Amerika'da yaşayan forumdaşlarım yorum veye pm atabilir mi?
Kazançlı bir iş modeli için ihtiyacım var. Karşılığı neyse ödeyeceğim.
Teşekkürler
Forumda Amerikada Yaşayan var mı?
0
●142