• 03-05-2022, 23:19:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, soru açık ve net BTC 30-32 lerdeki destek bandına gelir mi ? Şuan 38K larda.
  • 03-05-2022, 23:22:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deeptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, soru açık ve net BTC 30-32 lerdeki destek bandına gelir mi ? Şuan 38K larda.
    Btc de net bir şey yok Balinalara bağlı her şey,
    https://aggr.trade/ buradan bir müddet takip et derim.
    Her an her şey olabilir. 1 sene btc alıp sattım ve bıraktım. Hiç bulaşma derim.
  • 03-05-2022, 23:22:42
    #3
    Bilen varsa bizede söylesin. Hani bu işlerin saati bile tutmuyor ya..
  • 03-05-2022, 23:23:20
    #4
    cglr hocamı takip et ara ara paylaşımlar yapıyor
    • deeptech
    deeptech bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-05-2022, 23:23:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar soru sanırım biraz yanlış anlaşılmış olabilir iner mi derken öyle bir beklenti var mı olabilir mi gidişat onu mu gösteriyor manasında yoksa tabi kimse bilemez.
  • 03-05-2022, 23:33:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilginiz az olduğu için çok sade bir grafik bırakıyorum. İşaretlediğim seviyeleri takip edebilirsiniz.
  • 03-05-2022, 23:35:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    AlicanGun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilginiz az olduğu için çok sade bir grafik bırakıyorum. İşaretlediğim seviyeleri takip edebilirsiniz.



    bu kadar bilgimiz var herhalde ben buradaki sorum kamuoyu oluşturmak herkesin düşüncesi iner mi çıkar mı yönünde bir cevap almak yoksa grafiği bende takip ediyorum mesela ben 32.9 a kadar gerileyeceğini düşünüyorum
  • 03-05-2022, 23:35:28
    #8
    32 ve 34 seviyelerin den daha önce likidite aldı ve yükseliş başlattı. Bu yükselişlerin ardından 48k da açılan short pozisyonlarının likiditidesi alındı. Şimdi fiyat biraz daha kararsız görünüyor malesef ki fed in faiz açıklamasını şimdiden fiyatladı fakat sonrasında gelecek negatif başka açıklamalar olabilir diye bütün piyasalarda bir korku havası var.
  • 04-05-2022, 00:20:22
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Size şunu diyeyim şuan ayi donemindeyiz ve her sene coinler %80oraninda kayip yapar ve bu dönemde alanlar Eylül ayında olan yükselişi kacirmazda iyi kazanç yapar ytd