• 03-05-2022, 09:20:55
    #1
    İlk olarak hepinizin bayramını kutluyorum arkadaşlar..

    Bayramdan dolayı sitelerinde düşüş yaşayan var mı ?
  • 03-05-2022, 09:29:26
    #2
    Var hocam genelde bayramda düşmesi gerekir ztn %30 civarı düşük benim millet dışarıda geziyor bayramlaşıyor tatile gittiler normal bence
  • 03-05-2022, 10:15:14
    #3
    Var hocam, normal zaten tatil modu insanlar.