Bayramdan Dolayı Hitlerde Düşüş Yaşayan Var Mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bayramdan Dolayı Hitlerde Düşüş Yaşayan Var Mı ?
2
●
130
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bayramdan Dolayı Hitlerde Düşüş Yaşayan Var Mı ?
03-05-2022, 09:20:55
#1
Enigma35
İlk olarak hepinizin bayramını kutluyorum arkadaşlar..
Bayramdan dolayı sitelerinde düşüş yaşayan var mı ?
03-05-2022, 09:29:26
#2
ByCoder1
Var hocam genelde bayramda düşmesi gerekir ztn %30 civarı düşük benim millet dışarıda geziyor bayramlaşıyor tatile gittiler normal bence
03-05-2022, 10:15:14
#3
okan1
Var hocam, normal zaten tatil modu insanlar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler